CİMER’e şikayet edilince ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
Cimerden ceza gelir mi?
Danıştay’ın BİMER veya CİMER’e başvuran memurlara disiplin cezası verilemeyeceğine ilişkin kararı Bilgi edinme başvurularında herkese yönelik, memur olsun veya olmasın, bir başvuru süreci düzenlendiği için, üst göreve başvuran memura, görevini zayıflattığı gerekçesiyle ceza verilemez.
Öğretmen CİMER’e nasıl şikayet edilir?
-Telefonla başvuru: Başvuruda bulunmak isteyen kişi ALO 150 telefon hattını arayarak taleplerini CİMER’e iletebilir.
CİMER’e yapılan şikayeti karşı taraf görür mü?
Şikayet niteliğindeki başvurularda, CİMER personeli gerekli gördüğü takdirde başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.
Bir memur cimere şikayet edilirse ne olur?
Dönüştürücü bir etkidir. Cimer’e iletilen sorunlar aynı kuruma iletilir. Orada görevlendirilen biri yanıt verir ve bu yanıt size iletilir. Okul, askeriye veya polis departmanları gibi kurumlarda sigarayla ilgili şikayetler dikkate alınır ve uyarılar yapılır veya önlemler alınır.
Öğretmeni nasıl şikayet edebilirim?
Bu, Milli Eğitim Bakanlığı (MEBİM) İletişim Merkezi’nin resmi hesabıdır “444 0 632”. 📞Bize haftada 7 gün, günde 24 saat ulaşabilirsiniz.26 gönderi.4.049 takipçi.
CİMER şikayeti asılsız çıkarsa ne olur?
CIMER şikayetleri gibi şikayetler, şikayetin asılsız olması durumunda şikayetçiye karşı kamu davası açılabileceğini belirtmelidir. Aslında kamu davası açılmalıdır.
CİMER’e şikayet edenin kimliği açıklanır mı?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne iletilen şikâyet şeklindeki taleplerde, CİMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.
CİMER ihbar eden kişiyi nasıl öğrenebilirim?
BAŞVURUMUN DURUMU HAKKINDA NASIL BİLGİ ALABİLİRİM? Başvurunuzun durumunu CİMER çağrı merkezini (0312 590 20 00 / 0) arayarak da öğrenebilirsiniz.
Hakaret eden öğretmen nereye şikayet edilir?
Bildirim başvurularının ve ilgili şikayetlerin neredeyse tamamı adli makamlara yapılır. Adli makamlara yapılan başvurular Başsavcılığın sorumluluğunda değerlendirilir. Başsavcılık gerektiğinde başvurucunun görüşünü isteyebilir.
CİMER şikayet kaç günde sonuçlanır?
Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki talep ve şikayetlere yanıt süresi 30 gündür. Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplere yanıt süresi 15 iş günüdür.
Hakkımda şikayet var mı nasıl öğrenirim?
Bildirildiğimi nasıl öğrenebilirim? Şehrinizin adliyesine veya size karşı bir şikayette bulunulduğunu düşündüğünüz yere gidebilir, “Vatandaşın Savcılığa Talebi” bankosuna gidebilir ve Savcılığın sizin ve kimliğinizle ilgili dosyalarına bakabilirsiniz.
CİMER öğretmene teşekkür mesajı nasıl gönderilir?
Milli Eğitim Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü sorumluluğunda, 7 gün 24 saat açık olan İletişim Merkezi’ne yurt içinden 147 kısa kodu, yurt dışından ise +90 312 147 1122 numarasıyla ulaşılabiliyor.
CİMER şikayetinde isim nasıl gizlenir?
ALO 150 aracılığıyla şahsen, mektupla veya faksla yapacağınız bildirim taleplerinde kimlik bilgilerinizin gizli kalmasını istiyorsanız; “Kimlik bilgilerimin gizli kalmasını istiyorum.” ifadesini kullanmanız gerekmektedir.
CİMER’e yazılan yazı nasıl silinir?
CIMER başvurumu nasıl iptal edebilirim? e-Devlet Kapısı üzerinden CİMER’e yapılan başvurular için iptal hizmeti bulunmamaktadır. Belirttiğiniz sorunla ilgili olarak 150 numaralı CİMER Çağrı Merkezi ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
CİMER ihbar eden kişiyi nasıl öğrenebilirim?
BAŞVURUMUN DURUMU HAKKINDA NASIL BİLGİ ALABİLİRİM? Başvurunuzun durumunu CİMER çağrı merkezini (0312 590 20 00 / 0) arayarak da öğrenebilirsiniz.
CİMER şikayet kaç günde sonuçlanır?
Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki talep ve şikayetlere yanıt süresi 30 gündür. Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplere yanıt süresi 15 iş günüdür.
CİMER hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
Dilekçeye 30 gün içinde cevap verilmezse ne olur?
İdari Yargılama Usulü Kanunu’na göre eski uygulama devam etmektedir. Başvurunun kabulü veya reddi kararı 60 gün içinde verilmelidir. 60 gün içinde cevap alınamazsa, başvurunun talep edilen idare tarafından reddedildiği kabul edilir ve bu iptal kararına karşı itiraz etme hakkınız vardır.